Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2009, 12:24   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Razmo nææ det kan da være at der er nogen der ikke syntes at han ved bedst men på den anden side så må man jo nok bare erkende at det er hans side og i sidste ende ham der bestemmer

Og nej måske nyhederne ikke er centralt nok placeret men det her er jo så også et debat forum og ikke et nyheds forum

Og måske vi så også lige skulle respektere at den her side er ved at være koloenorm i forhold til database osv og det så gør at der simpelthen af nød er nødvendigt med strikse regler for at begrænse brugen af databasen indtil web har fundet på en løsning ..

Kan ikke forestille mig at han vil begynde at rydde ud i gamle indlæg for at gøre plads til politiske diskussioner (der ikke har noget med emnet at gøre ) en af ideerne med siden er jo at få samlet nok viden og gamle indlæg er også fuld af viden og gode ideer ..

Måske det var en ide for dem der gerne vil diskuttere politik der ikke har noget med emnet at gøre , at lave et politisk debat forum , kan da forestille mig at det ville være et forum med gang i .. og der er jo ingen der siger at alt skal være på K10

Og når jeg siger WEB ved bedst så mener jeg i forhold til server plads data base osv , du er fuldt ud i din ret til at have en anden mening det skal guderne vide at jeg også har engang i mellem , men ved så også at det ikke er mig der skal sidde og slås med udbyder og finde løsninger for at få det hele til at køre , og det må jeg så accpetere ..

Lige som der er regler på siden som man bare må acceptere ... det kan nok ikke være anderledes vi har jo haft diskussionen før og hvis vi alle skulle have siden som vi ville ja så ville den godt nok blive underlig der er lige så mange meninger om siden som der er bruger af siden.. så man må jo nok bare slå sig til tåls med at web ejer siden , web betaler siden, web laver siden og web bestemmer over siden ....

PS syntes at han har forklaret oppe i det gule hvorfor det har været nødvendigt at begrænse politik debat osv ...
var vi hos de danske udbyder var vi for længst blevet lukket og slukket