Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2009, 09:42   #36
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Ja jeg ville da godt nok også tænke mig ...

Jeg ville med det samme skrive til min sagsbehandler og skrive at jeg stiller mig uforstående overfor at hun ikke svare på henvendelser hverken fra mig eller fagforening at man har tænkt at der nok var en grund som sygdom eller fravær eller andet til grund for dette, men at man så må stille sig endnu mere undrende når man så erfare at hun har kunne ringe til psykolog ang papir ergo hun er tilstede men undlader at svare ..

Spørg ind til om der er en bestemt grund til dette og skriv så at du forventer svar på din henvendelse inden for tre hverdage eller du vil klage over sagsbehandlingen ...

når du sender mailen skriver du oppe i adresse feltet din egen adresse også på den måde vil det tydeligt fremgå til sagsbehandler at du også har en kopi af det sendte og skriv med store tydelige bogstaver at du forventer at din mail ligges ind i din sag ...
Hejdien, tak for dit svar

Jeg vil lige høre med min sagsbehandler på fagforeningen om det er mig eller hende der skal klage, for jeg har jo som bekendt skrevet under på, at de kører min sag. Er det mig der skal gøre det, så kører jeg tropperne i stilling.

Jeg fik at vide i mail pr mail i går, at fagforeningen netop vil have kontakt med kommunen for at få alt i sagen (selvom de har bedt om aktindsigt),for at høre om hvad der sker i min sag og for at presse på, at der snart bliver taget nogle beslutninger. Kort sagt for at holde dem til ilden. Der skal jo falde en afgørelse om mine sygedagpenge om mindre end en måned.

Igen, tak for dit - som altid - gode svar
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat