Se enkelt indlæg
Gammel 11-09-2009, 08:02   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jo jeg fik sovet g jeg vil jo hænge på til jeg ligger ned men det skulle vel ikk være meningen menskal helt der ud hver gang man skal afprøves. jo det er 12½ time om ugen ca for bliver nogle gange 10 til 15 min længer for at gøre en pakke opgave færdig. job kunsulenten skulle komme med dagbogs blade den 25 eller 26 august som jeg skulle udfylde det var der vi aftalte de 2½ time. problemet er at jeg skal have noget stående/gående/sidden arbejde ikk belastende og gentagende bevægelsea har diskus/slid i nakke og nederste del af ryggen tennisalbue hælespore iovigt går på knoglerne.så har bare ondt allevejne for er det ikk det ene der er overbelastet så det jo det andet øv. Men jo jeg har lyttet så skriver dag bog og konsulenten kan nå at komme i dag men tror ikk på det så jeg vil gøre som du siger hejdien skrive et brev til både konsulent og sagsbehandler MEN de vel to stk af et er jo sendt ud af anden aktør OG jeg har jo kladet over at de var 3 uger om at finde et sted klade over den ene sagsbehandlers ejenrådighed så det ente med at lederen kom og sagde nu køre det jeg har noget til dig det kun to timer der godt nok langt 50 min hver vej men det går nok SÅ kom i køkken så skære og hakker frugt og pakker små poser til salg i en kantine de er utrolig søde der ude og så er mine beste timer jo i første halvdel af dagen og ikk fra kl 12 jo så det er mega hårt men jeg skriver to breve og sender nor jeg går der fra for han er jo en travl mand han undskylte iøvigt med at der var 4 syge og de havde ca 2000 personer hvor til jeg sade at jeg burte jo være en af dem . han saged ja det rigtig jeg kommer i løbet af ugen MEN TAK HEJDIEN
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat