Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2009, 14:14   #22
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Du har så inderlig ret....

....Helene. Det er jo netop alt det jeg snakker imod.

Men jeg tror vi et eller andet sted skal starte med os selv.
Vi er nødt til at acceptere at vi er et multikulturelt samfund, og det vil vi blive ved med at være, og med tiden vil der komme flere udlændinge.

Jeg har boet i England og London igennem mange år, jo der er også racisme i England, og sjovt nok er det mest i de områder hvor der er færrest indvandrere, hvorimod i London mærker man det sjældent.

Hvad gør Englænderne for at integrere nye medborgere, og husk de har haft en stor indvandring siden sidst i 40erne? De gør intet!!!

Og ved i hvad det virker, de forsøger ikke at få folk til at blive Britiske, de lader dem klæde sig som de vil.

Metropolitan police i London, er sammensat så det afspejler befolkningen, ligeså mange procent af negre der er i befolkningen ligeså mange procent er der hos politiet. Og det gælder for alle folkeslag.
En schick muslim der ifølge religion og tradition aldrig må klippe sit hår og derfor bærer turban, hvis han kommer ind ved politiet er der ingen der siger, "næ, nu må du sørme af med din Turban, så du kan få hjelm på", Nej han får udleveret en sort Turban med en Metropolitan Police badge plantet mit foran.
Se det er accept af at vi alle er forskellige, der er en kæmpe værdi i vores forskellighed. Det er skat som vi skal værne om, og lige gyldig hvort meget DF råber og skriger, så er det multikulturelle samfund også kommet til Danmark, og det kommet for at blive, og det bedste vi kan gøre er at lære at leve med det.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind