Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2009, 00:02   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg syntes det er vanvittigt ..

Og jo de kan nemt glemme de knive , mangler jeg en hobby kniv så besøger jeg min ældste søn for han har hobbyknive til det næste år tusind , han arbejder på lager ved siden af sine studier og glemmer ALTID at lægge dem fra sig ..

Den næste søn som arbejder i fakta glemmer det også altid når han har travlt med at komme hjem når han har lukket forretningen ..

Men vi kom altså godt nok til at gispe over min ældste søns kommentar til det her.. den var nemlig .. ups jeg må heller ringe til kollegaen (den kollega han plejer at køre med ) for når han kom i tanke om at han har kniven i lommen så lægger han den da bare i kollegaens bil

Han bliver nemlig kun kørt til bussen og vil ikke risikere noget i bussen , skal lige sige at den kollega som er så flink at køre ham til bussen er indvandre ..

Tænk hvis han blev stoppet med de knive han slet ikke aner ligger der , hvem hulen ville tro på ham ??

Jeg ved ikke om der er noget med ham der blev taget men jeg kan da ikke andet end tage hatten af for hans arbejdsgiver der hele tiden har forsvaret ham og talt hans sag .. dem kunne vi bruge flere af ..

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på vores såkaldte retssamfund , hvor Brian Mikkelsen nu meddeler at dømmes han også i højesteret så går han ind i sagen .. øøøøhhh er det nu vores politikkere der både laver loven , tolker loven og straffer med loven .. der er sq noget helt galt her ...

Jeg håber at højesteret besinder sig det er helt sikkert om der er mere i det ved jeg ikke har ikke hørt om det og har heller ikke hørt om at han ikke skulle have rent mel i posen , men ved at det kunne lige så godt være sket for en af ,mine unger ...

havde jeg bil stadig kunne det være sket for mig da hobbykniv altid har været standard i min værktøjs kasse og kunne jeg ikke være farlig med den så kunne jeg have været det med en af mine skruetrækkere ..

Og ja det er sq helt galt i dag har vores land smidt en kvinde i amerikansk fængsel uden at have fået lov til at se de såkaldte beviser i sagen , sendt derover efter en terror lovgivning (som da den blev vedtaget i hvert fald ikke kunne bruge mod de forkerte den skulle kun bruges mod terrorister ) og så for noget hun angiveligt skulle have gjort lang tid inden vi fik den terror lov ..

Det er det samme som sker for hende som for mange af os andre man lovgiver i vores regering så man er grøn i hovedet og man gør alt hvad man kan for at ramme terrorister og indvandre og så ryger der lige en masse dansker med i købet og det er fordi man ikke må forskels behandle og det er så bare ærgerligt eller som DF siger .. der vil altid være en spild procent ...

forrykt samfund ...