Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2009, 02:12   #1
odiedog
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2008
Indlæg: 15
Styrke: 17
odiedog er ny på vejen
? om hjælpemidler

Mine muskler driller, jeg kan efterhånden ikke stå op længere kun ganske få minutter, så begynder min ben at ryste. Efter langvarig medicinering er musklerne blevet svage, det er diagnosticeret hvis man kan sige det sådan uden at det dog har en fin diagnose, men det er beskrevet i mine papirer.
Jeg har fundet ud af at man kan få en ståstol, og det synes jeg kunne være alletiders, at komme lidt op at stå. fysioterapeuten synes også det kunne være godt og den første ergoterapeut som nu er stoppet synes det kunne være alletiders, jeg kan ikke komme tæt på noget og det er især med hensyn til komfuret farligt. Jeg har iforvejen en arbejdsstol med armlæn som jeg altid bruger i køkkenet. Nu er jeg så blevet kontaktet af den ergo der skal afgøre sagen og hun siger at jeg ikke kan have begge dele, og jeg kan jo ikke undvære min stol jeg har i forvejen, og en ståstol er ikke egnet som hvile, spise, køkkenstol. Hvor kan jeg henvende mig angående hjælpemidler har tænkt på dukh men de har så lang en ventetid. Hvad skal der til for at kunne have begge dele. Der er udfyldt papirer om hvilke behov de to stole skal dække og jeg går ud fra at det kunne lade sig gøre hvis det er to forskellige behov der skal opfyldes, så nu har jeg virkelig brug for at vide hvad jeg skal sige når ergoterapeuten kommer.
odiedog er ikke logget ind   Besvar med citat