Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2009, 15:07   #66
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL TIL OR

Hej Ole
Du må erkende hvad der gik galt den 23. august hvor du og Rico bød mig velkommen til Ritter Classic, og hvor i gav hånd og Rico sagde - du fighter/kæmper stadig.

Hvem har sagt til dig, at min deltagelse er uønsket?

Som ven på cykelportens og Ritter Classic´s vegne tror jeg ikke på, at ville du ikke sige nej til mit korte "jubilæumsløb" på et par hundrede meter, når jeg i 1999 betalte og deltog på lige fod med de andre deltagere.

PS: Ole det var et STORT nederlag for mig. Hele sidste uge gik med at sidde og tænke, og jeg har sovet mindst 4-5 timer om dagen, uden nogen fysiske aktiviteter.

Jeg forventer at modtage en undskyldning og en forklaring på, hvem der forhindrede min "jubilæumscykling", der også ville have være et "klap på skulderen" til Ritter Classic der jo også representerer andre "former" - for legender - en de HANDICAPPEDE der ikke burde kunne cykle!.

Jeg venter et hurtigt svar inden jeg/vi går videre med sagen.

Benny Gerhard

Citat:
Citat: Nu gælder handicapkonventionen

Nu gælder den, handicapkonventionen. Nu fanger bordet. Den 24. juli 2009 afleverede Danmark endelig ratifikationsdokumenterne til FN. Ratifikationen træder i kraft 30 dage senere.

Så fra og med den 23. august 2009 er FN’s konvention om rettigheder for personer med handicap gældende i Danmark.

VAR JEG DEN FØRSTE "HANDICAPPEDE" DER BLEV MOBBET EFTER KONVENTIONENS IKRÆFTTRÆDEN, DA JEG "VAR BLEVET LOVET", AT CYKLE NOGLE FÅ HUNDREDE VED MOTIONSCYKELLØBET RITTER CLASSIC I TÅSTRUP, OG SÅ BLEV NÆGTET START.


MIT "10 ÅRS JUBILÆUM" BLEV DROPPET UDEN, AT JEG FIK BESKED

VED EN MEGET KORT CYKELTUR I "RITTER CLASSIC - 2009" SKULLE JEG FEJRE DET NU VAR "10 ÅR" SIDEN JEG PRÆSTEREDE DET UTROLIGE FOR EN PERSON MED MIT HANDICAP, AT CYKLE 35 KILOMETER FRA FREDENSBORG TIL HELLERUP I FØLGESKAB MED 2 HJÆLPERE. Citat slut:
Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat