Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2009, 00:19   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Razmo

Jeg synes ikke at dine indlæg er særligt saglige eller velbegrundede. Personligt synes jeg at Brixtofte gjorde meget godt i forhold til arbejdsmarked, integration og sport - Og den "hårde" beskæftigelses politik virkede faktisk i en række tilfælde.

Selv har jeg måttet passe mig selv alt for længe på kontanthjælp. Det er jeg nok ikke den eneste herinde, der har prøvet - og det er bestemt heller ikke sagen, bare fordi det bedst kan betale sig for kommunen at lade stå til.

At jeg er en af de få borgerlige herinde, det ved jeg godt, men det ændre ikke på, at jeg mener vi bør rose folk, når de kommer med indlæg til gavn for vores sag, og skose, der hvor det modsatte er tilfældet.

Det var bare mine 5-cent
Jeg mener nu nok jeg er velbegrundet, eftersom Brixtofte ikke bestilte andet end at trodse lovgivningen omkring sine aktiverings-anstalter imens han var borgmester i Farum...

At du er borgerlig siger jo også en del om, hvorfor du mener mine indlæg er usaglige... det kan jeg bare ikke rigtigt bruge til noget ... fanden hytter sine, så det er vel derfor du har haft gavn af Brixtofte's tiltag.

Efter min mening bør den snob og arrogante sk*****k sendes til bagsiden af månen, sammen med resten af VKO, og han kan for min skyld tage både Løkke og Hjort i hånden og lede resten...

Beklager, men jeg tror ikke på Brixtofte, og at han har noget tilovers for hverken pensionister eller syge... men den dag han har fået VKO til at gøre dette system retfærdigt igen, så skal jeg da med glæde tage mine ord i mig igen... tror bare jeg ligger 10 fod under før DET sker...

Sidst redigeret af Razmo; 24-08-2009 kl. 00:22.
  Besvar med citat