Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2009, 21:42   #7
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
hla72
det er en rigtig god ide lige og høre dem først fra fagforening, håber du snakker med god sagsbehandler.
det er en hård proces og komme i gennem, der er mange nye ting man skal sættes sig ind i. Det er rigtig svært, når man kæmper med sygdom.
håber du får en god samtale og får bare nogle af dine frustrationer afklaret
Jeg håber virkelig også jeg får en god sagsbehandler på min fagforening. Er skiftet fra HK til en af de gule, da jeg aldrig har følt jeg har fået den hjælp jeg behøvede hos HK. Jeg fik ingen hjælp da jeg var sygemeldt fra mit arbejde og endte med at blive fyret og efterfølgende var de ikke til ret megen hjælp da jeg blev syg igen osv. Så jeg håber virkelig min nye fagforening (har været medlem siden januar) er HELT anderledes, for det altså virkelig svært selv at overskue alle de kringlede love og paragraffer når man har sygdom at kæmpe med.



Citat:
Oprindeligt indsendt af forvired Se meddelelser
Jeg havde faktisk været til sådan rundbordsamtale allerede i 1996. Jeg blev fyrret fra plejehjemmet efter langtidssygdom. Efter min sagsbehandler ha´ modtaget lægeattest blev jeg indkald til så kald rundbordsamtale. Deltagere var sagsbehandler, lægekonsulent og mig. De spørgte mig om hvad jeg vil i fremtiden. Efter jeg havde fortælt om min drømme job - jeg fik bare revalidering og tog uddannelsen.
Men det var mange, mange år siden .

Ang. aktindsigt er du nødt at stå på din ret - jeg havde ringet og rykket, rykket..... - eller får du ikke styr på din egen sag. Det er vigtig for dig selv.

Held og lykke med sagen.

Forvired, jeg har aldrig prøvet en rundbordssamtale, med mindre omsorgsamtaler under sygdom kan betegnes som det. Der var kommunen og min fagforening så ikke med, men det var mig, ledende sygeplejerske, ledende sekretær og hendes stedfortræder (den ledende sekretær var lige startet og kendte mig ikke). Jeg kunne dog have haft min tillidsmand med hvis jeg ville, men jeg havde ikke meget tilovers for hende, så det valgte jeg ikke at have.

Ang. min aktindsigt, jeg har nu fået brev fra kommunen... har skrevet om det her

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 21-08-2009 kl. 21:47. Årsag: glemte et svar
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat