Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2009, 13:41   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uden at have taget stilling til alt andet....så forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan få noget kontanthjælp...

Hvis din mand kun tjener 13.000 kr pr md....så burde du være berettiget til noget...

Jeg mener at det er over 19.000 kr han skal tjene før du ikke kan få kontanthjælp...

Hvad lyder afslaget på når du søger kontanthjælp...

Ang lægekonsulenten...

Har du på skrift at hun siger noget andet end dine læger/speciallæger

Ankede du stoppet af sygedagpenge eller kun det at du ikke kunne få kontanthjælp...

Nu har jeg ikke kigget på din sag....men hvad med din ressourceprofil...hvad siger den....

Er du blevet partshørt...

Har du søgt aktindsigt...

Uden at vide om de vil kunne hjælpe dig...men har du prøvet at kontakte Dukh...

Der kan du også få rådgivning igennem...og man kan både skrive til dem og ringe...alt efter hvad man har det bedst med...

Du finder dem her http://www.dukh.dk/
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat