Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2009, 10:39   #9
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bettina Se meddelelser
Hej Buster

Tak for oplysningerne.... :-) Havde helt glemt hvor dejligt det var herinde .. at man får hjælp med det samme.... :-).

I har anket ?.... Min advokat skrev til dem igen efter vi fik deres "afvisning"... vedlagde en speciellægeerklæring og forespurgte om de havde den med i deres vurdering. Fordi også han var meget forundret over deres afgørelse. Det havde de var svaret tilbage og de ville ikke ændre noget.

Suza... Ja man kan jo blive ved med undres..... ender det nogensinde?....

Phhmw..... De har også min egens læge lægeerklæring... og hans dokumentation for årene tilbage, som viser jeg aldrig har haft problemer med hverken helbred eller ryg.....

Skal til advokat i dag.... må se hvad han siger..... og om jeg når en nærmere afklaring om hvad jeg skal gøre med hensyn til advokat....
Nogen der kender til det med at skulle have tabt arbejdsfortjeneste indtil sagen er endegyldig afsluttet. ??....

Mange kærlige hilsner
Bettina
Hej Betina jeg har brugt grove og Partner som også reklamer her på siden, vi kørt nu ikke sag mod arbejdsskadstyrelsen men han fik min sag igennem glat og uden problemer.
Syntes han var super han har også kørt en sag for min svigerinde også denne kørt som det skulle så har kun godt erfaringer med ham. Ønsker dig held og lykke og god kampgejst giv ikke op..

Mai-Britt ps han hedder Lasse Dalberg
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat