Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2007, 11:56   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: timer for flexjob?

Citat:
iben skrev:
kort fortalt først: Jeg er på sygedagpenge efter trafikulykke, har været i arbejdsprøvning hvor der blev taget højde for alle mine skånehensyn, kan klare 3 timer om dagen har prøvet med 4 men NEJ....måske 4 en til to gange om ugen ellers 3, min jobkonsulent sagde til den afsluttende opfølgningssamtale at det nok var for lidt til et fleksjob men for meget til pension :@ så mit spørgsmål lyder på hvormange timer skal man have for at kunne få tilbudt fleks? min sagsbehandler vil ikke fortælle hvad hun mener der skal ske med mig før efter hun har holdt et team-møde men bliver ved med at gå og "gruble" over det som jobkonsulenten sagde.

Knus Herfra

hej Iben ...der er faktisk mange fleksjobbere der arbejder 3 timer om dagen så det er ikke rigtigt hvad din jobkonsulent siger ...det er netop lige det modsatte...fleksjob er skabt til folk med nedsat arbejdsevne ...så det skal du ikke tage for gode varer men forlange at få en afklaring med enten fleks eller FTP .

Som jeg hører din bekymring, taler din sagsbehandler at sætte dig på kontanthjælp for at spare, men det er slet ikke sikkert ...din jobkonsulent har overhovedet ikke noget at skulle bestemme når det kommer til tildeling af Fleks eller FTP....det bestemmer kommunen og hvis de vil sætte dig på kontanthjælp så anker du afgørelsen til ankestyrelsen......hold på herinde og fortæl hvad der sker...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat