Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2009, 17:23   #2
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 16
V_Brask er ny på vejen
Hej Susanne

Du har helt ret i det du skriver. Jeg har ligesom rigtig mange andre dansker troet, at alle bliver hjulpet i det danske samfund - og mindst dem som blev langtidssygemeldt af den ene eller anden grund. Derfor har jeg betalt min skat med glæde. Der er vil ingen dansker med respekt for sig selv, som ikke gider arbejde.
Jeg er selv en af den, som vågnede med et brag, da min bedre halvdel blev sygemeldt og vores historie ligner præcis det du skriver om. Det eneste vi kan trøste os med er, at det kun var materiliske ting vi har mistet, vi har trosalt hinanden og vore fælles børn.
Håber virkeligt på, at der snart er nogle kloge mennesker derude, som begynder at granske i den måde at behandle mennesker på - er det menneskerettighed? Nå ja, en flok fra en politisk ungdomgruppe mente jo at sygemeldt, førtidspensionister mv. ikke skulle have stemmeret. De sociale skel både økonomisk og socialt er større end hvad mange tror.
Vi har selv for et par mdr siden haft en artikel i avisen uden effekt, det samme gælder nok familie fra Kolding og hende fra set og sket på fyn.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat