Se enkelt indlæg
Gammel 30-07-2009, 23:02   #7
R.Harder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
R.Harder er ny på vejen
Hej allesammen
jeg kan sige at det kan lade sig gøre.....................
jeg stoppede for 2 år siden og jeg røg et sted mellen 60 og 80 smøger, jeg startede dagen med 5 smøger to kopper kaffe inden for en time og så hostede jeg lunger og hvad der ellers er indvendig i os sådan har jeg røget i 17 år.
Har fået konsteret kol men det afholdte mig skam ikke i at forsætte, indefor de sidst 3 år inden jeg stoppede led jeg af ca 4 til 5 kolde lungebetændelse om året.
De forskellige læger havde sagt min dom hvis jeg ikke stoppede´............men jeg mente at jeg vidste bedre, men nej den sidste kolde lungebetændelse jeg havde varede i 4 uger selv om jeg var på div. pencilin piller til sidst sagde min læge at hvis jeg ikke kvitet smøgerne hed det kunstig coma i 3 mdr.
så var jeg på ryge stop kursus igenmen mit arbejde hvor det var dels om at tale hvad man fik ud af at ryge og dels hypnoise jeg var så godt nok den enste ud af 12 der holdte det, og i dag har jeg slet ikke lyst til en smøg men jeg er heller ikke den type hvor venner ikke må tage en smøg hjemme hos.
Jeg tror at først skal man have lyst til at stoppe med at ryge og vilje styrke. holde sig på afstand af andre ryger de første par uger eller mere. og når man så får trangen til en smøg rejser man sig op og laver noget andet så man glemmer smøg trangen ( det bliver nemmer med tiden ) dette var min måde at stoppe på.
har både prøvet nogle pille der kostede r..... ud af bukserne og snude smøger duer ikke efter min mening.
Håber at i kan bruge det til noget og at det er til at forstå undskyld stavefejl.
mvh R.Harder
R.Harder er ikke logget ind   Besvar med citat