Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2009, 13:21   #9
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Ha ha..

Ja det lader til at min spådom var korrekt... gå hjem og læg dig Nostradamus!

Men jeg forundres heller ikke når jeg læser artiklen... FAXE kommune er den kommune der har overtaget aktiveringsindsatsen efter sammenlægningen med Haslev kommune, som jeg har været underlagt og ødelagt af igennem 16 år, inden jeg flyttede til Næstved... hvis nogen kommune ved hvordan man behandler borgerne ad H til, så er det Haslev/Faxe!!!

Hvad angår kommende valg, så har jeg længe haft en fornemmelse i maven der siger mig at vi vinder næste valg over til rød fløj... det fordrer bare, at krisen netop BLIVER her, og jo værre jo bedre...

Jeg skrev i en anden tråd, at liberalisme, grådighed, penge, magt osv. er at sammenligne med euforiserende stoffer... for det fungerer som misbrug gør det... har man først fået smag for det, vil man have mere og mere, og krisen nærer dette misbrug.

Krisen er en form for liberalismisk antabus, og jeg ønsker den velkommen, lige gyldigt hvor mange skæbner af disse IGNORANTER der skal ned og bide i støvet... jeg må indrømme, at jeg som oplægets indehaver synes det er ærgerligt at det er nødvendigt... men det er det så bare, og er det DET der skal til, så er det DET der skal til.

Danmark er blevet infiltreret af en grådig, selvfed liberalistisk tankegang under det skide 10 årige opsving jeg ville ønske ALDRIG VAR KOMMET... rent ud sagt.

Det er i nøden man står sammen, og man må sige, at dette opsving tydeligt har vist hvor vigtigt det er.
citerer lige mig selv, der skulle selvfølgelig stå "Opsvinget nærer dette misbrug"
  Besvar med citat