Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2009, 17:01   #73
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Det med, at jeg skrev jeg har aspergers, og at det er anderledes, skulle forstås sådan, at Stones har et ryg-problem... så jeg formoder han er rask i knoppen (det giver han i hvert fald selv udtryk for )
*griner* det har jeg ALDRIG sagt, jeg er sgu ikke normal

Men Razmo og alle andre, vi har vel alle vores kriterier for hvad en evt. partner skal indholde, jeg nægter feks at finde en pige/kvinde med rygproblemer.. *griner flabet* så er chancen for at velfungerende sexliv da skudt i sænk..

Nahh spøg til side.

Jeg har da ting jeg tænder på, og ting jeg ikke tænder, på lige som alle andre,

Jeg har datet alle typer piger gennem årene, og det vigtigeste for mig er at vi kan komplimentere hinanden, og at vi kommunikerer godt ..
ja selvfølgeligt skal jeg da også tænde på hende..

Men ja der er jo ingen der bryder sig om at blive vraget grundet sygdom, social status.
sad og havde snakken i dag , med min moders samlever, og han havde også holdningen at førtids pensionister og bistands klienter er bare den der sidder på bænken og drikker bajere, og de ønsker ikke lave en skid..

den holdning forandrede sig da jeg blev syg.

Men nu vil jeg gå i seng, ryggen besluttede sig for at sige fra da jeg var på vej ned af trappen, så tog turen ned at 13 trin, så er en smule øm lige nu..

Sidst redigeret af StonesTM; 22-06-2009 kl. 17:29.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat