Se enkelt indlæg
Gammel 19-06-2009, 12:20   #488
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL SENDT TIL FOLKETINGSPOLITIKERNE I DAG DEN 19 JUNI 2009

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Til Benny
Jeg synes det ville være en god ide, hvis du skrev til alle politikerne
igen, og undskyldte din truende fremfærd, og måske skrev lidt mere
følelsladet, at du ikke kan forstå, hvorfor du er blevet så dårligt
behandlet, at du føler dig magtesløs og har kæmpet så længe, jeg
er sikker på du vil blive lagt mærke til, når du fremstår med trusler,
så tænk på at den, de personer som skal afklare din sag, også skal
" dømme de mennesker som har begået fejl mod dig ", og kan de så
vælge at tage afstand fra dig, pga. trusler så er det det letteste,
Nu ved jeg ikke om du har været på tv, for ellers var det måske en
mulighed.
FORTRYDELSE: (MAIL af 11. juni 2009)

Intet menneske har endnu overlevet, så den tid vil komme!

Jeg har før været så frustreret af min situation, at jeg havde opgivet ligesom denne gang og ikke så nogen udvej. Frustrationerne må dog siges, at være mig fuldt ud berettiget, når man som jeg (ved kommunens brug af usandheder) får frataget evnen til at rejse sig igen efter en alvorlig færdselsulykke, med total lammelse.

VIGTIGT: Jeg har nu med venners hjælp fundet ud af, at jeg har endnu et "skarpt skud" i bøssen, i forsøget på at genvinde nogen retfærdighed. Men jeg genvinder aldrig mere "mit tidligere gode liv" som HANDICAPPET!



Til alle folketingets POLITIKERE og lovgivere.

Jeg havde lært at leve med mit handicap. Jeg havde på tværs af lægernes spådomme om et liv på institution opnået at sætte GUINNESS REKORD i "HANDICAPCYKLING", på cykelbane.

Handicappede med min diagnose - inkomplet tetraplegi - cykler NORMALT ikke! (Jeg jeg skal "hjælpes" op på cyklen).

Det skulle jeg ikke have gjort. Gladsaxe Kommune fjernede 75% af min hjælp. Lægekonsulent Claus Bjerregaard skrev, - citat: Sagsbehandleren i specialgruppen for handicappede har i journalføringen beskrevet at klienten har stor interesse fort cykling på normal cykel, "som han mestrer" at køre på over lange stræk. citat slut:

DATATILSYNET og OMBUDSMANDEN vil ikke iværksætte, at Gladsaxe Kommune "blokerer" de urigtige oplysninger om mig, om noget jeg ikke "selv" kan udføre.

Dette kan jeg ikke leve med, de "korrekte" oplysninger om mit helbred fremgår af min læges "STATUSATTEST", og skal bruges af Gladsaxe Kommune. Sagsbehandlers "ukorrekte" oplysninger til lægekonsulent, skal blokeres for fremtiden.

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat