Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2009, 18:53   #484
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Var bestemt ikke ment som onskabsfulde bemærkninger, det jeg skrev.
Men der er flere måder at gribe en sag an på, og hvis man kun fokusere på negative skrivelser i et svar, så knækker filmen på et og andet tidspunkt.
Det gælder derfor også om at læse de positive ord der står i svarene og så prøve at bearbejde de sætninger så man kan bruge dem imod det latterligt tåbelige system.

Eksempelvis har jeg selv været udsat for at få afslag, hvori der stod at det tydeligt fremgik at jeg ikke kunne deltage i arbejdsprøvning eller kurser. Men at de dog stadig mente at jeg kunne blive selvforsørgende, uden at de kom med eksempler.

Det brugte jeg så til at skrive "Jeg er da glad for at få medhold i at jeg intet kan, men stiller mig uforstående over for ...."

Venter nu på at få en melding retur.

__________________________________________________ ______________


Hvis man forventer at få negativt svar retur, så er det ofte svært at se andet.
Jeg står selv i en forholdsvis umulig situation, på grund af bortkomne sagsakter i kommunens varetægt, indtil flere gange. Så min sag er totalt gennemhullet og egentlig tåbeligt at jeg fortsætter efter 18+ år.
Men jeg er håbløs optimist, og bliver ved indtil der ikke er noget at køre min sag videre på.

Så op med humøret og lad dig ikke nedslå af modgang, selvom der stadig er kulsort i alle retninger, så påstår nogen at der er et lys for enden af tunellen, jeg har endnu ikke selv set det lys, men stoler på hvad flertallet har bildt mig ind.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat