Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2009, 16:34   #483
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Post Om Facebook gruppen

Hej Hejdien
Du skriver bl.a.
Citat:
Jeg kan godt til en vis grad give dig medhold men trusler om at nedlægge facebook gruppen stiller jeg mig helt uforstående overfor i min verden er facebook gruppen en støtte til Benny i hans sag og har ikke noget at gøre med hvordan han agere som person ...

Det er de system fejl der er i Bennys sag der er i centrum og det er det der skal ændres ...
Så sandt at gruppen blev oprettet af undertegnede for at støtte Benny i hans kamp. Det er forståeligt at Benny er kommet så langt ud og prøver at få gehør for sin sag på den måde.
Men at komme med trusler om at tage sit eget liv flere gange i tiden der er gået finder jeg ikke er den rigtige vej.
Og har aldrig fundet det rigtig at bruge sådanne pressioner.
De gange Benny har skrevet om dette har jeg reageret ved at skrive til ham. Og skrevet om at jeg håbede på at han ikke fuldførte dette, men at han tværtimod kæmpede videre.

Jeg ved godt at Benny er i en svær situation og kan nu risikere at miste sit hus.
Men jeg kan ikke forsvare at bibeholde en gruppe til støtte for ham når han fremsætter trusler af denne karakter. Og det uanset hvilket fora m.v. de fremsættes i. -
(Har selv oplevet at 3 fam. mdl. begik selvmord. Og som smerter pårørende mere end godt er. De pårørende mister jo deres *Mand, Far og bror.* Derfor min modvilje mod at fortsætte gruppen.
Hvis andre vil føre støttegruppen videre? Den kan sagtens overføres til anden administrator. Hvis det skulle blive nødvendigt?

Som andre nu også skriver så skal der andet til. Trusler fører kun til at der opstår modvilje i at støtte en så alvorlig sag.

Og jo der er sket stor systemfejl i Benny sagen. Heri kan jeg kun være enig. Og klart de skal være i centrum. Men hvordan knuden kan løses ved kun politikerne på borgen og i kommunen til at Benny kan komme ud af denne sag og få et *Almindeligt liv igen*
Nogen der har en god løsning til hvordan?
Jeg selv foreslår at vi fortsætter med at sende mail til politikerne om sagen.

PS.
På et tidspunk for lang tid siden skrev jeg til Benny om en evt. indsamling (En håndsrækning. Så han kunne få betalt sin gæld.), og det var ikke for at systemet skulle slippe for sin skyld. Men han takkede nej. (Selv mener jeg at det kunne ha' hjulpet ham langt.)

Sidst redigeret af @PerChr; 17-06-2009 kl. 16:45. Årsag: Tilføjelse
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat