Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2009, 16:28   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Medium Mama,

Helt i orden og så kan du jo samtidig hører dem om hvad reglerne for tilskud for sygesikringen.

Til andre der også har interesse heri, kan jeg iøvrigt nævne at samme psykolog en del kurser. Jeg kan stærkt anbefalt mindfullness meditation som jeg selv har draget megen nytte af. Det er et 3 mdrs. kurses en aften om ugen hvor man "lærer" at være mindfull og nyde nuet. Der udover får man en cd med meditation hvor man træner det bare at sidde og nyde roen og det der bliver sagt på cdén. Jeg sætter ofte denne over når "det hele brænder på" og min smerte måler går fra 10 - 4 på 10 - 20 min. Skønt, det giver en ro og et overskud, bedre end den bedste lykke og angst pille.

Mindfullness kurset var klart et af de bedste oplevelser jeg har haft, ved første session havde vi hver fået en rosin i en skål som vi skulle betragte og studere, vildt at bruge tid på sådan noget, men det var med til at få os til at prøve det er være i nuet og det var helt fantastisk. Man kan selv bare prøve at sidde og "være", det er skønt og noget man bare ikke tænker over.

Nå men ellers er der er nogle gode psykologer derinde, og jeg har også gået til en anden i Brønshøj og en i Glostrup, men dem kan jeg ikke anbefale.

Held og lykke.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat