Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2009, 03:58   #469
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
En frygtelig omgang du har været igennem, men vil dog stadig mene, som nogle af de første svar du fik i denne tråd også har omtalt.
Eneste du vinder ved at opgive, er at politikerne, både i kommunen og på christiansborg, får fred.
Syntes det er stærkt af dig, at du stadig har kampgejst, stædighed til at fortsætte, med at skrive og agere imod den uretfærdighed og påståeklighed, du er blevet mødt med.
Den kampgejst virker smittende på blandt andre mig selv, og hvis du giver op så er der intet håb om bod og bedring fra kommunerne.

Detsværre for os handicappede, uanset handicappets omfang, er det svært at få fælles fodslag og pondus ind de rette steder.

En ide jeg har, men ikke selv er i stand til at føre ud i livet her og nu, er at vi handicappede bør gøre os synlige ved eventuelt at blokere en motorvej med kørestole, eller noget andet drastisk for at råbe borgere her i landet op, om at der sker overgreb på handicappede og socialt udsatte.

For hvis politikere og presse ikke vil lytte på anden måde, så er deres læsere og vælgere en udsat gruppe, der kan påvirkes. Så til alle jer der følger med i denne tråd og som har et minimum af overskud til at sætte noget i værk, er jeg sikker på at vi er rigeligt med medløbere til at få det sat i værk.
Hvor meget mon politiet vil anvende stave og vandkannon overfor i forvejen handicappede? Vil jo se godt ud i verdenspressen, hvor danmark ellers fremstår, som et land der tager sig af alle.


Min egen sag er kun en dråbe i havet, til sammenligning med det du har måtte udstå. Kan ikke give dig nogen trøst eller opløftende ord, håber blodt at du fortsætter kampen, mod den uretfærdighed du udsættes for dagligt.


Nok er nok!
"Når såret eller bisk hund står mod muren, går den til angreb."
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat