Emner: Arbejdsevne
Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2009, 10:32   #9
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Viper

jeg var jo ved læge igår...for at få kontroleret mig blodtryl...som stiger ...så fik for ca 4 uger siden nyt medicin for det og sat op til at tage morgen og aften...mod 1 gang dagligt før...OG nu skal jeg så have yderlig medicin for det...da det stadig er for højt.

Men smerteklinikken skal jo så have mig væk fra medicin......også smertemedicin.

Hva der ska ske på det der sanetorium ved jeg ikke....Meeeen har samme mistanke som dig.
I det der står i afslag....
at der bør udarbejdes en helhedsorienteret plan for hvordan jeg gennem koordineret behandling og aktiveringsindsats får genoptrænet min arbejdsevne i sådanne grad ,at jeg opnåe mit maksimale niveau for arbejdsindsatsen,således jeg på ny kan blive selvforsørgende.

Hvordan hænger det sammen med at der klart og tydeligt er udredt af arbejdsprøvningen på 8 måneder, som siger at arbejdsevbnen er væsentligt nedsat...men der tvivl om tilstanden er varigt....der så lægekonsulent det mener den ikke er det....

Men de mener at min funktionsevne kan forbedres betydeligt så arbejdsevnen kan bringes op på et højere niveau end den er nu...og den er på 15-16 timer ugentligt.

Jeg er rimlig forvirret....men det skal man nok være i Cirkus-Konstant-Modstand

Angående lægekonsulenten....siger sagsbehandler at vedkommende ikke overtræder sine beføjelser idet han er bestilt af kommunen netop til at komme med behandlingsforslag.

Hvilket min egen læge så mener er helt hen i vejret....det samme gør 3F...og har taget kontakt til DUKH her idag....og vil blive ringet på på torsdag af deres rådgiver derfra.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25

Sidst redigeret af Jøsses; 12-06-2009 kl. 10:40. Årsag: glemte at svare på det med lægekonsulent
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat