Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2009, 17:31   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
du har så sandelig ret, ametyst -venlighed koster ikke en krone

Personligt har jeg også oplevet -ligesom mange andre sikkert- at det med vedligeholdelsestræning er en by i Rusland!

Jeg blev for en små 2 år siden indstillet(via hospitalet) og tilbudt træning på Skælskør Gigthospital -og glad var jeg DOG var der lige den lille notabene at jeg IKKE selv magtede at køre den lange vej og da jeg så udbad mig hjælp til dette ja, så var svaret -nej, blev der sagt

Tja, jeg var der så kun 2 gange, det var himmelsk, men var smadret i flere dage bagefter gr køreturen. Det var simpelthen for udmattende og må da tilstå at det havde været rart m en bil og chauffør, meeeen det er jo nok ikke værd at ofre på os uproduktive
Så vil man hellere finde en kortsigtet løsning som i sidste ende vil koste kommunen rigtig mange penge(når man tilsidst overhovedet ikke kan bevæge sig!) -hvem sagde logik

Havde så også sidste år den "fornøjelse" at stifte bekendtskab m deres fysser i kommunalt regi!
Dette er ikke-som sådan- en kritik af selve fyssen men jeg oplevede et TOTALT rod og kaos og uden sammenhæng i noget som helst. Vil endda gå så vidt til at sige at jeg har aldrig oplevet noget lignende -og håber så sandelig heller ikke at komme til det igen!

Problematikken- skulle man få brug for dem igen- er jo "blot" at der nok så fint står i brochuren at man har ret til at vælge en anden fys MEN hvad hjælper det, hvis man stadig ikke kan få hjælp til transporten?
For mig er det et reelt problem, da vi bor lidt langt ude, uden særlig meget offentlig transport bla.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 04-06-2009 kl. 17:36.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat