Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2009, 20:06   #19
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Onboard - du har kommet med dine synspunkter, og heldigvis er der mulighed for det. Derfor håber jeg også det er helt ok med dig at jeg kommer med mine.

Jeg kan forsikre dig om, at det ikke er en fornøjelse at blive udstyret med hverken rollator, bandager, 3-hjulet cykel eller lignende inden man er fyldt 40 år.

Ej heller er det for sjov, at man gang på gang må takke nej til udflugter så simple som en tur i skoven, eller en tur langs stranden på grund af en rollator ikke kan komme frem.

Rigtig hårdt er det at se i sine børns øjne hvor inderligt de ønsker éns mor være en del af aktiviteter som bowling, kælketure, vilde rutchebaner osv, men atter en gang er begrænsningen der.

Når jeg læser dit indlæg sidder jeg tilbage med følelsen af, at du bevidst ønsker at hævde dig på andres bekostning - og her altså andre som der ligger ned i forvejen.

Er du reelt i flexjob, eller er det bare ren provokation du skriver? Kender du folk der slæber sig afsted på morfin og lignende, fordi de ikke ØNSKER at give op?

Jeg håber ved gud ALDRIG jeg bliver så gammel og bitter, at jeg bliver nødt til at hævde mig ved at sparke på folk der i forvejen ligger ned, for at kunne opnå den fulde nydelse af søndagens jordbærtærte!

God søndag - håber du trods alt bliver lykkelig på dine vilkår.
Odenseaneren er ikke logget ind