Emner: SOS
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2007, 17:37   #3
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: SOS

Hej AIDA

Jeg kan ikke fostå, at de sætter jer til at komme med nogle jobønsker, som gerne skulle føre til fleksjob, og når du så gerne vil i praktik som pædagogmedhjælper eller evt, kan jeg forstå på et plejehjem, ja så forkaster de det bare!!!

Det undrer mig at begge dele er i kommunalt regi og at de mangler personale efter hvad man læsr tit, hvorfor f..... vil de så ikke prøve at oprette nogle fleksjob og måske af den vej få nogle gode stabile medarb.
Da du kan arbejde 20-25 timer ugentlig kan jeg slet ikke se hvorfor de ikke skulle kunne bruge dig i en børnehave, vuggestue eller plejehjem.

Det virker som om de bare mener det er det private erhvervsliv der skal oprette fleksjob, men de kunne jo selv gå forest.

Hvis du kommer i praktik og det ikke føre til fleksjob, ja så kan jeg ikke se de kan tage din ledighedsydelse, du har jo gjort hvad de bad dig om og er samarb.villig, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om.

Prøv da at tage en snak med dem igen og spørge hvorfor de IKKE vil oprette fleksjob inden for kommunen, det syntes jeg er sørgeligt.

Held og lykke med det.

mvh
bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat