Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2009, 13:40   #22
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 16
Silly er ny på vejen
Nåh det var da rart at høre at andre har flyttet uden problemer :-)

Jeg har selv til indskud og flyttebil, og lejligheden skaffer jeg også selv, jeg er medlem af rigtig mange boligforeninger, men har bl.a et 45 år gammelt nummer i AAB, så det skal nok kunne lade sig gøre. "Desværre" har vi hund, hvilket gør det lidt vanskeligt, så sansynligheden for at vi ender i Ishøj i første omgang er rimelig stor, men vi håber faktisk på Ballerup eller Køge.

Jeg har aftalt med datteren og hendes kæreste at vi flytter sammen, sådan kollektiv-agtigt de første par år derovre, til de er færdige med uddannelse og jeg forhåbentlig er afklaret, og først til den tid flytter vi så hver til sit. Vi svinger heldigvis rigtig godt sammen os 3, og det gir lidt ekstra tryghed til min datter.

Hele min SP udbetaling bliver gemt til indskud, og jeg er igang med at spare op til min del af flyttebilen.

Men jeg vil helt sikkert undersøge tilflytterkommunen før vi tropper op med vores flyttekasser.

Noget helt andet er, at alt det her der er sket de sidste par uger, har gjort mig meget stresset og ligenu kan jeg slet ikke overskue at jeg skal til at starte i virksomhedspraktik om en uge...... jeg håber sgu det vil lykkes mig at få fat i en eller anden på den kommune der kan forklare mig hvad hulen vi har gang i, inden jeg skal starte, så jeg kan få ro i hovedet.

Sidst redigeret af Silly; 22-05-2009 kl. 13:42.
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat