Emner: Markmann?
Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2009, 16:13   #1
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Markmann?

Hej

Jeg har brug for et råd.

Jeg har lige snakket med min sagsbehandler. Jeg ringet egentlig til hende for at rykke hende vedr mit møde med hartmanns. Jeg har stadig ikke fået et brev fra dem vedr min RP. Så jeg ringet og rykket min sagsbehandler for 3. gang.
Hun startede med at sige at de havde stadig problemer med det teknisk. Nå men, vi endte med at tale i lang tid. Hun spurgte mig hvordan det gik med mig, og m.m.Jeg fortalte hende hvordan jeg havde det, mht min PTSD, depression, angst og nakke problemer, hovedpine, bryst smerter..m.m
Hun sagde så til mig at hun vil nu forlænge min sygdagpenge, som i virkelighed slutter d 31.05.09. ( Godt at jeg ringet til hende), så dem vil hun nu forlænge med de 26 uger, og så kunne hun tilbyde mig en sygdagpenge forløb hos Markmann, i 12 uger, hvor jeg kunne se hvordan jeg vil kunne klare arbejjdsmarkedet. Jeg sagde til hende at jeg ikke vil kunne klare 5 timer om dagen, men hun vil så lave et individul program til mig. Jeg skulle ringe tilbage til hende.. efter at jeg har talt med min egen læge.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? Er det godt for mig at starte det her?
Så jeg kan komme videre i min sag. Fordi jeg sidder fast.
Jeg er så træt af at vide ingenting..
Er der nogen af jer som har prøvet Markmann. hvad skal man der?
Min egen læge og fysio mener ikke at jeg kan starte arbejde .. Min læge støtter mig at søge FP. Hvad skal jeg gøre?

Hjælp...
Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat