Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2009, 11:33   #457
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Nu har jeg ikke læst alle indlæg, MEN HAR DU TÆNKT PÅ AT MELDE LÆGEKONSULENTENT TIL DEN DANSKE LÆGE FORENING FOR KVAKSALVERI.

Som jeg efter hånde har fået indtryk af så bruger kommunen lægekonsulenter til at lyve og lave kvaksalvri for sig for så kan de jo dække sig selv ved at sige at de har brugt en læge til at udtale sig for sig. Men er han i virklighed en betalt stikkerang dreng for kommunerne.

Og når man nu man i det offlige system laver så mange brøgler og fejl. Og foringer mennesker liv. Og både retsvæsen og politiker ikke gøre, noget har vi så ikke i Danmark i virlighed indføret i det skjulte den Nasiske rasehygiejne, i vores samfund, og hvis det ikke var fordi at man have FN menneskeretighed som har gjordt dette ulovlige.

Så ville man i det siste gærne have bygget en KZ-lejer for syge og handycapet borger for at gas os bagefter. Skulle vi tilbyde vores samfund at bygge en sådan. Noget linden Aushwitz, Da død i sidste indstans er mere værdi, en den måde vi bliver behandle af både lægekonsulent og sagsbehandler/jobkonsulenter.

Jeg håber at i kan se min point.

Sidst redigeret af UllaCliffShads; 17-05-2009 kl. 11:53.
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat