Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2009, 13:54   #8
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
I første

periode som skulle løbe i 12 uger...skulle der findes ud af hvor mange timer jeg kunne holde til.....blev sat op i tid....og gik ned med mange og nye smerter plus en depression som jeg fik medicin for....det burde jeg stadig tage...men det er der simpelhen ikke penge til og får slet ikke det medicin jeg burde have dagligt.

Nu er svaret at sagsbehandler skal have styr på dit...og styr på dat.....og de håber at jeg vil blive i arbejdsprøvningen...da jeg rent faktisk står med fleksjob på hånden og har gjort det hele tiden...mangler bare afgørelsen fra kommunen.
Så hvis jeg var dig...vil jeg få på skrift hvor længe..og hvad formålet er med din afprøvning.

Jeg har lige bedt om agtindsigt.....da jeg har fået en grim overraskelse...i form af et stykke parpir der lå hos faglig kordinator...og først kom frem sidst sagsbehandler var ved at gøre klar til at sende min sag til fleksteamet...den havde lagt der i næsten 1 år....MEN den blev brugt til at vælte hele min sag...endnu engang.

Vedkommende fra faglig kordinator...vidste nemlig jeg var ved at søge om fleks...og vedkommende havde engang i tidernes morgen været en af mine utallige sagsbehandler og kunne ikke lide mig...hvilket daværende sagsbehandler også fandt frem til...da det tydligt skinnede igennem i en samtale de 2 havde.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat