Se enkelt indlæg
Gammel 21-04-2009, 23:17   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hold da K*** hvor befolkningen holdes for nar , de lyver kan ikke finde ud af dit og mit, tager lystigt fra borger for at fremme dem selv og hvergang bliver de støttet af de svages parti .. fy for ,,...
Citat:
Med de sidste oplysninger til orientering hvoraf det fremgår at Claus Hjort helt bevidst har vildledt folketinget kan man så formode at DF vil gribe ind.

Vi mindes jo alle at DF var meget foraget over forsøget for derefter at trække i land og sige at det var da ok for det var nu slået fast at der ikke var noget ulovligt i det, nu kan man så læse høre og se at den ikke holder vandt...

Hvad med DF (de svages såkaldte forkæmper ) har de NU tænkt sig at gøre noget ved de ulovligheder der foregår og vildledning eller er det igen bare om at få det tysset ned i en fart og lade det hele sejle ?

Gud da nåde og trøste den borger som ville formaste sig til at komme ind på den glide bane her finansminister tidligere beskæftigelseminister er inde på ... føj for den siger jeg bare, vi er mange der forventer at DF nu træder i karekter det var jo ikke kun folketinget der blev vildledt men også DF eller ?

Lektor: Claus Hjort vildledte Folketinget
21. apr. 2009 15.24 Politik

Finansminister Claus Hjort Frederiksen gav i sin tid som beskæftigelsesminister usande oplysninger til Folketinget.

Kort før påske forsikrede han Folketingets medlemmer om, at kammeradvokaten havde udtalt, at Hjort Frederiksen som beskæftigelsesminister lovligt kunne gennemføre et forsøg med aktivering af sygedagpenge-modtagere uden at spørge Folketinget om lov først.

Regeringen undgik flertal imod sig
Den påståede blåstempling fra kammeradvokatens side var formentlig medvirkende til, at regeringen onsdag i sidste uge undgik at få et flertal imod sig ved en aftstemning i Folketingssalen - og derfor undgik at skulle standse forsøget med aktivering af sygemeldte.

Men kammeradvokaten forklarer nu til Orientering, at han aldrig har undersøgt, om det er lovligt at gennemføre forsøget.

Da beskæftigelsesministerens folk bad kammeradvokaten skrive et notat om sagen, pålagde de ham tværtimod på forhånd at gå ud fra, at forsøget var lovligt. Det har han derfor slet ikke undersøgt eller taget stilling til, forklarer kammeradvokat Karsten Hagel-Sørensen.

Dermed har Claus Hjort Frederiksen under ministeransvar vildledt Folketinget. Det påpeger lektor i forfatningsret Pernille Boye Koch.

- Jeg vil sige, at det her har han altså gjort forsætligt eller groft uagtsomt, siger hun til Orientering.



Kilde
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/200...2.htm?rss=true

I tilfælde af at det er alle andre der lyver og tager fejl skal jeg være den første til at beklage men hvorfor mon jeg tvivler ....

Hilsen
Heidi


tråden du kan følge Hjort og historier og spørgsmålet til dig er her http://www.k10.dk/showthread.php?t=8305 foruden alle andre steder på nettet for der er en del mennesker der efterhånden kræver svar ...
Bær lige over med stavefejl i mailen var sq da så gal he he

Mailen er sendt til bent bøgsted adressen er her hvis andre har lyst til at skrive til ham , lad ham vide hvad vi syntes om sådan noget jusk .. [email protected]
  Besvar med citat