Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2009, 11:07   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Venter spændt på alle de gode svar. Det burde ikke være så svært, hvis svarene findes.
Problemet for mig er, at jeg ikke ANER om de svar findes... det er netop derfor jeg spørger.

Jeg har forsøgt mange gange i andre debatter på andre politiske fora, at spørge ind til det, og jeg har henvist til fortiden og hvad der er blevet gjort, samt hvad der siges om hvad der VIL blive gjort (intet)... men hver gang jeg har stilt spørgsmålene efter at en borgerlig har smidt de sædvanlige begrundelser, som at det er de rige der tjener pengene til velfærden, så bliver der altid stille... eller der tales om noget andet.

Villy sagde på et tidspunkt, at "VKO har ingen svar!"... og jeg er tilbøjelig til at give ham ret, og jeg forstår ikke hvordan man kan føre politik uden at have svar...

Derfor er min konklusion (ind til nu) den samme som din: "Hvis svarene findes"... derfor denne tråd, så jeg snart kan få en forklaring på det.

På sin vis kan det jo være ligemeget, da jeg ikke har krav på et svar, men når man som på det sidste giver udtryk for, at mange her inde generelt beklager sig for meget over regeringen og de borgerlige, så må man vel også kunne forvente at få en forklaring på hvorfor vi skal ta' det mere med ro... og i min verden kan det kun ske ved at jeg får en forklaring... ellers har jeg jo intet belæg for at stoppe med at brokke mig, da min nuværende overbevisning er at det er VKO og de borgerlige der er skyld i min og andre syges forfærdelige situation.

Men jeg har sat mig i "den borgerlige skole", og har rakt fingeren op... nu venter jeg blot på en forklaring.

Sidst redigeret af Razmo; 19-04-2009 kl. 11:11.
  Besvar med citat