Emner: Øvøvøv
Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2009, 14:44   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af pruttenQ34 Se meddelelser
jeg er enlig mor til to børn...og har glemt afl et brev hvor i jeg skulle underskrive jeg stadig var enlig selvom jeg har været enlig i 20 år på kontanthjælp......jeg fik afl det for sent fordi jeg har haft så mange problemer så nu får jeg ikke mit børnetilskud som jeg har fået de sidste 15 år som lyder på 4500 kr i kvartalet.(de alm børnepenge har jeg fået)....jeg har grædt og fortalt jeg havde en del problemr men hun sagde på komunen at sådan var det når man ikke fik afl den til tiden....jeg er dybt målløs over komunen kan dette ...nu kan jeg så vente med få helt frem til juli måned.....dvs flere enlige mødre der glemmer afl dette har ikke en chance for få dem udbetalt og at komunen kan sidde score disse penge...syntes det groft
Sikke da en gang regelrytteri! ... hvis jeg var dig ville jeg smide den dokumentation de skal bruge, og sige til dem, at du går direkte til politikerne hvis de ikke udbetaler... og gør de det ikke, ville jeg skrive et brev med situationen til Villy, Öslem, Barfoed osv...

Det er FORRYKT, at man ikke kan se over en fejl, så længe man kan bevise at man er berettiget til ydelsen! ... det er sgu' da kassetænkning der vil noget det der!

Var det mig var jeg flegnet totalt og havde skrevet til alt hvad der kan kravle og gå... det er helt sikkert.

Håber du har energien til at slå hælen i
  Besvar med citat