Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2009, 12:27   #24
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Helt ærlig

Jeg kan mærke at jeg er på vej op i det røde felt - her sidder jeg tæt på førtidspension efter overfald for 6 år siden hvor jeg arbejdede med psykisk syge misbrugere.

Det vrimler med syge socialarbejdere fordi der her i samfundet er ved at udvikle sig en tendens til at det er ok at afreagere fysisk på offentligt ansatte, når man ikke får det som man vil.

Der er for mig ingen tvirvl om at de senste 15 års social politik er totalt forfejlet - det viser voldsstatestikker fra skoler, institutioner, fængsler o.s.v.

Men der er også det element at tonen blandt mange er blevet så rå at man ikke holder sig for go til ikke at overfuse, overfalde medarbejdere fysisk og psykisk.

Ja lovgivningen er barsk - nogle medarbejdere er for dårligt uddannet til deres job - forvaltningernes administration er ad h til og det kræver ekstremt gode nerver at gå klage vejen - men så længe man stemmer den borgerlige fløj ind så er det sådan det er. Det må aldrig blive acceptabelt at udøve vold som reaktion på at blive tilsyneladende uretfærdigt behandlet.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat