Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2009, 23:04   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Der står altså også, at han er en gammel kending af politiet - det er måske også de Onde Liberalister, der har tvunget ham ud i kriminalitet? Vi ved ikke, om han har fået en udmærket behandling af sagsbehandleren men er på stoffer eller andet, eller måske en alvorlig psykisk sygdom, der fik ham til at reagere, som han gjorde.

Jeg synes, det ville være mest fair at vente på at skyde skylden på nogen, før der er flere oplysninger i sagen, så man ved, hvad der reelt er sket.
jamen det er jo netop det , det kan være en psyksik syg men selv en psykisk syg har noget der trigger (han var da også så frisk at han kunne tænke bisidder ) jeg ved som tante til en skizofren som ikke engang jeg har lyst til at se i perioder at han hvis det går helt galt en dag også vil dukke op som en gammel kendig af politiet og psykisk syg ... og det på trods af at vi hele tiden prøver at råbe kommunen op og gøre dem opmærksom på at han kan være til fare for dem (kopiere altid trusler fra hans msn og sender til hans kommune ) vi har også prøvet at forklare dem at når man tvangsfjerne et barn som 12 årig kalder ham for farlig for sine omgivelser og derefter har ham i et sommerhus projekt mands opdækket til hans fyldte 18 år hvorefter man sætter ham i en lejlighed og siger det var det ... og han har 700 kr om måneden at leve for ...

Ja så kan det gå grulig galt ... de skal sq komme i gang hvad skete der med alt det farlige der var i ham som barn ? forsvandt det ?

Jeg siger ikke at det er nogen skyld og jeg forsvare bestemt ikke nogen der overfalder ansatte ...

MEN jeg er til gengæld hylende træt af at høre om hvordan det bare var en psykisk syg gammel kending af politiet ...

Min nevø er kending af politiet for de stærkere elementer fandt hurtig ud af at her var der en der var nem at manipulere og så var han hæler central ...

Må så sige at politiet har hjulpet ham mere end kommunen har .. men ok han er ikke så farlig mere da han nu også har en alvorlig sklerose og halvdelen af tiden ikke kan holde på en kniv

Jeg siger bare at vi høre aldrig HVORFOR det gik galt på kommunen , det kan ikke forsvares men skal befolkningen ikke vide HVORFOR nogen bliver så desperate som det her viser ?
  Besvar med citat