Emner: DSB billigdag
Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2009, 22:16   #10
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Der ER billige togrejser d. 22/5.
Så vidt jeg er blevet orienteret SKAL billetterne bestilles og betales via nettet.
På DSB's hjemmeside skal i klikke på DSB orange, når i skal bestille billetten.
Der er en hel del at spare.
Eneste problem er for sådan en dinosauer som jeg der ikke har et Dankort og nu ikke kan få et da jeg er på kontanthjælp, jeg kan ikke benytte mig af dette, ligesom jeg- da jeg er ret bevægelseshæmmet på mine dårligste dage, kan risikerere at skulle kravle Storkøbenhavn rundt i min søgen efter en hæveautomat der ikke er tom, i stykker eller bare lukket, da den bank jeg nu er stavnsbundet i da ingen andre vil have en fattiglus som jeg, ikke har ret mange filialer med penge


Men til gengæld sparer jeg godt med penge på at gå til frisør og mit hår sidder altid virkeligt flot, det synes jeg er dejligt når nu jeg er i en situation hvor den står på genbrugstøj og vel at mærke ikke i de *hippe* genbrugsbutikker,. Jeg bruger frisørskolen i København (ikke dem med den ét årige uddannelse, men den rigtige) og jeg kan få superflot hår for ml. kr. 50,- og kr. 100,- alt efter om jeg bare skal klippes eller også vil have farvet lidt af de grå naturstriber.

Og så går jeg på tandlægeskolen hvor jeg også slipper med betaling for materialerne, hvis der skal laves et større arbejde, ellers er alt gratis, såvel de dyre røngentbilleder som plastfyldninger., som de siger begge steder "man betaler hovedsageligt med sin tid" og den har jeg jo pt nok af, dog kan det være hårdt og smertefuldt at sidde i en frisørstol/tandlægeditto i nogle timer, men så kan jeg tage hjem og hvile resten af dagen, jeg kan klare det hvis jeg prioritere...

Undskyld, der røg jeg vist helt af sporet *he-he*
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat