Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2009, 19:44   #22
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jo, man han siger jo kun sådan noget for at appelerer til os i joggingbukserne der i virkeligheden godt vil have et omvalg!!

Det er ren fedterøvs udtalelser!!
Det er efter min mening et dårligt forsøg på at PRØVE at få vælgerne til at identificere sig med ham og få medlidenhed og samtidigt tro, at han vil de samme ting som dem selv... Det er spin... ikke en s*** andet.

Men jeg glæder mig til at se modkommentarerne, og jeg håber at se flere angreb på manden fra opositionen... flere gennemlysninger af hans gøren og laden.

Jeg undrer mig i den grad over, at Fogh valgte at pege på ham, når han er så dårlig i meningsmålingerne som statsministerkandidat... jeg kan KUN tolke det some en vennetjeneste og ikke andet, samt at der reelt ikke ER noget specielt bedre borgerligt alternativ.

Desuden må vi huske, at hvis nogen er stædig, så er det Fogh... men har næsten kunne stille uret efter ham med den egenskab, for så snart oppositionen eller de røde vælgere har sagt ham imod, har han holdt fast i sin overbevisning for enhver pris, og aldrig givet sig en tomme.

Og i og med at danmark sætter sig imod den person han selv ville pege på, så tror jeg for at være ærlig, at der ligger en hel del stædighed bag hans valg stadigvæk... som de sang i den satire-sang: "Der er ik' nogen diskution! - nej! nej! nej! nej! Det ka' ik' diskuteres!"...
  Besvar med citat