Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2009, 14:07   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Citat:
Her sagde jobkonsulenten at jeg IKKE kommer ud på 12 timer det er simpelthen for lidt.. ja ja tænkte jeg bare... jeg havde en dag, hvor jeg for at have bare lidt selvtillid, havde stadset mig ud med lidt make-up, mine ynglingssmykker og noget pænt, men almindeligt tøj.
Så jeg tog bare imod hvilket jo er min fejl...
mawebbro det kan godt være det er umuligt at få et fleksjob med 12 timer men det er ikke din skyld og at jobkonsulenten siger det ...er deres problem...for det er ikke rigtigt ...der er folk der har fleksjob på 12 timer så det er ikke rigtigt...under alle omstændigheder kan jobkonsulenten ikke presse dig op I timer det skal du vide og lad være med at lade dig presse.

Når kommunen ikke kan hjælpe dig med at finde et fleksjob og du heller ikke kan få et på 12 timer så må jobcenteret indstille dig til pension...!!!

Citat:
Er der nogen der kan sige mig, om det er fuldt acceptabelt at jeg "bare" skal øge mit medicinforbrug for at kunne arbejde og "gøre kommunen glad" ? - det er der INGEN der har sagt noget om at jeg skal, det er bare mine tanker som kører derudaf...
Nej det er ikke acceptabelt

- det er ikke din skyld men jobcenters ansvar du skal ikke gøre dem glad men tage vare om dit helbred så du kan få et liv med lidt glæde.

Sidst redigeret af Stella; 31-03-2009 kl. 14:11.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat