Emner: Antal timer
Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2009, 15:08   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg vil lige tilknytte en bemærkning ....

Det er ikke altid så klogt bare at afvise et forslag om 12-14 timer jeg ville protestere voldsomt hvis det var 15-20 timer feks ,...

Men det kan ses som væring ved jobbet , jeg har heller ikke selv så mange timer i visitering som de plejer at sige jeg skal i job i , hvis det er alt for mange timer så aflevere jeg lige et udpluk printet fra min ressourceprofil hvor min arbevne står og spørger ind til om de har sparet lidt tid ved at "glemme" at læse om skånehensyn og sygdom , men er det måske to timer over ja så siger jeg at det må jo komme an på en prøve ...

Netop fordi som LUM skriver der er forskel på jobbene man kan tilbydes ... da jeg var visiteret til 15-20 timer ville de have mig i en aldi med et rigtig knokle arbejde , og vi vidste godt alle sammen at rigtig mange af mine skånehensyn ikke kunne overholdes der , jeg var der i tre uger kom op på 7 timer om ugen og ikke en fortrak en mine og jeg kommer så ikke i forretning igen ...

Men da jeg startede på kontor kunne jeg klare 20 timer , ergo kæmpe forskel på hvad det er man laver ...

Det er også derfor man ikke altid skal være så negativ overfor de praktikker man er i inden fleksjobbet bliver etableret , for det er også vores chance for at sige fra og sige at den går altså ikke .....
  Besvar med citat