Se enkelt indlæg
Gammel 06-03-2009, 03:27   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Hvad er hans begrundelse for lige netop at vælge K10 som research base!? Forventer han at K10's brugere kender til socialt bedrageri?

Måske er det bare mig der er paranoid, men hvad har Førtidspension og Fleksjob med socialt bedrageri at gøre?

Tager han også imod anmeldelser om socialt bedrageri fra kommunal side af? ... for så er han kommet til det rette sted!
Jamen prøv dog og ring og hør ham ad Razmo...svaret er bare et telefon opkald væk...eller en mail...

Jeg er sikker på at han ikke har noget imod at svarer dig...

Jeg tror nu heller ikke at han har nogle dårlige motiver fordi han netop har skrevet til K10...

De ting som han er ved at undersøge sker jo som regel ikke i den rigere del af samfundet...og vi må jo indrømme at dem høre vi ikke lige til...så måske det kan være en af grundene...jeg ved det ikke...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat