Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2009, 15:15   #3
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen, Kære Appelsin .... Du er jo "gået ned med flaget" ... Det er da tydeligt nok og ikke noget at sige til med den meddelelse du har fået ... Og så alt det andet oven i !!!

Har du din læge ind over det hèr? ... For mig at se bør du sygemeldes og have noget krisehjælp, for du har det selvfølgelig ikke godt

Din sagsbehandler skal ikke bestemme om du kan møde på job eller ej!!! Hvis du ikke er i stand til at være psykisk nærværende/til stede omkring børnene, fordi du har det dårligt, så SKAL du sygemeldes!

Jeg kan dog måske give dig lidt kampgejst tilbage:

Ser du, jeg har også været til en psykologisk test, hvor psykologen mente at jeg har problemer med kortidshukommelsen, og derfor ikke kan anbefale revalidering og at jeg kun kan arbejde på klart nedsat tid (jeg er socialpædagog)

Nå, den har jeg så klaget over + en masse andet til Psykolognævnet og vi er begge blevet 'partshørt', så nu venter jeg bare på afgørelsen .... men det som er relevant for dig er at arbejdspsykologen bl.a. anførte "at der er tale om skøn", hvor jeg naturligvis straks skrev at så var det nok på sin plads at anføre dette, da arbejdspsykologens rapport var affattet på en sådan måde, at man kun kunne opfatte hans konklusioner som den skinbarlige sandhed ... NÅ

Kommunen har naturligvis fået en kopi af min klage og gæt engang .... Yes, de vil have mig revalideret

Så tro ikke at du er endelig afklaret og at den psykolog har patent på sandheden, for det har han/hun ikke

Håber at det hjælper dig en lille smule Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat