Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2009, 15:03   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Hvorfor omgås du dem så, når de så klart fordømmer dig og kalder dig for NASSERØV og DOVEN? Det gør de jo faktisk, når de fordømme andre, der er i samme situation som din.

Meget ofte vågner folk ikke op før de får stolen for døren...
Måske fordi det er familie... synes du ikke at du overdriver hadet lidt meget nu Tante Ana?

Glemmer du ikke, at livet er andet end politik og ens økonomi?

Min bedste ven er faktisk venstremand, og jeg kan finde adskillige røde der er større røvhuller overfor mig end han er... muligt han sympatiserer, og muligt han går op og stemmer V til næste valg, men hvorfor i alverden skulle jeg droppe min bedste ven for det?

Muligt vi ikke har samme interesse og mening omkring noget politisk, men til gengæld har vi så mange andre ting sammen som klart udvejer den tvist... vi kan lide samme musik, vi har samme smag i film, vi kan få en hyggegsnak om kvinder og alt der går os på i hverdagen, vi kan tage på ferie sammen i sommerhus, holde fester osv...

Nej... jeg vil sgu' ikke afskrive menensker kun på baggrund af deres politiske ståsted, når disse mennesker giver mig så mange andre ting.

Du er umdeligt sort/hvid i din udtalelse Tante Ana, og jeg forstår den som sådan godt, men jeg kan personligt ikke acceptere den i MIT liv... og det vil jeg helt ærligt ikke gøres til "en af dem der selv er ude om det" for.

Mit liv er lidt mere nuanceret når det kommer til dem jeg kender, og holder af... når vi taler om fremmede mennesker, så er jeg mere tilbøjelig til at give dig ret... så kan jeg heller ikke side og smile og hygge med dem... så er jeg skredet., men jeg synes der er en mærkbar forskel på de to situationer. Skulle jeg afskrive alle dem der gør som du beskriver, så ville jeg blive meget meget ensom.

Dobbeltmoralsk? ... ved det ikke, men det er nu engang sådan det er for mig.

Sidst redigeret af Razmo; 26-02-2009 kl. 15:08.
  Besvar med citat