Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2009, 12:04   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
At de yder påvirkninger er en stor delelement i angst er jo meget tydeligt at se i sær her på K10 hvor mange er ikke kommet ind i systemet med fysisk sygdom og er i sidste ende kommet ud på den anden side med netop ting som angst ....

Det er helt grotesk og jeg tror ikke at man som en person der ikke har oplevet angst kan sætte sig ind i hvordan det er eller forstå jer med angst uanset hvor gerne vi vil ...

Jeg for min del er glad for at i deler jeres erfaringer med os her på siden jeg aner intet om angst har ikke selv prøvet det (Razmo tandlægen har jeg prøvet så tak for forklaringen ) jeg er selv en af dem der står for at skulle i arbejds prøvning jeg er ikke angst for det glæder mig nærmest for trænger til noget afklaring både i forhold til kommune men så sandlig også i forhold til mig selv ....

Så når jeg læser om andre der også er på vej i arbejds prøvning eller praktik og er rædselslagen ved tanken , ja så ville min naturlige reaktion være , jamen så se da at få det overstået , det tror jeg er normalt at tænke når man ikke selv har prøvet det at være angst ....

Sidde nogen gange og læser de indlæg herinde hvor det sidste der mangler er en arbprøvning og folk kan ikke komme videre uden den, og de står i stampe ... for en der ikke har prøvet angst er det ikke til at forstå at man udsætter sig for mange år på kontanthjælp kontra at se at få lavet den arbprøvning men efter at have læst om folk her på siden og deres forklaringer så forstår jeg meget en hel del bedre og alle på kommunerne burde tvinges til at sidde og læse de tråde, for det er en øjenåbner ...

Men samtidig er jeg da glad for at netop jer med angst kan bruge internettet , kan ikke lade være med at tænke på hvordan det må have været for 10 år siden da den mulighed ikke var der , hold da op hvor må dem med angst have følt sig alene her kan man trods alt se at andre er i samme båd....

Så tak for jeres forklaringer ....
  Besvar med citat