Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2009, 12:31   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Næ, der er ingen, der har kigget på min psyke, men de skal da være velkomne.

Ingen af de 3 udtalelser fra lægerne påpeger at min psyke er noget rod, snarere tværtimod, måske jeg skulle hænge tungen ud, når de kalder mig til møde, som de jo ikke gør her i kommunen.

Jeg har tænkt: pensionsnævnet får: RP, bopælsattest og bopælsberegning og ikke andet, i følge min rp.

Nu kan det jo undre mig at den udtalelse fra kursusleder ved det vejlednings. og afklaringskursus IKKE vedlægges............jeg mener, hvorfor sende os på kursus, hvis udtalelserne ikke bruges??

Samtidig undrer det mig at der er en rubrik:

Sagsbehandlers samlede vurdering og bla bla bla........den er IKKE udfyldt, så i bund og grund bør jeg vel underskrive med forbehold for, hvad der kommer til at stå?

Min sagsbehandler er god nok, hun har holdt mig væk fra aktivering, hun brugte præcis 3 måneder på at udfylde min rp, jeg er ikke spor bekymret for at hun "falder mig i ryggen".

Jeg vælger kun at korrigere de åbenlyse fejl, såsom at jeg var revalideret i 98 /99, når det nu var i 92.

Men jeg vælger også at påpege at jeg godt er klar på at der kan gives FP uden erhvervsafklaring, henholder mig til at 2 læger skriver det vil være åbenlyst formålsløst.
Du skal under alle omstændigheder først skrive under når du har den FÆRDIGE resourceprofil da! ... men det ved du jo godt!
  Besvar med citat