Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2009, 12:31   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det kan nu også være noget andet.

Jeg har været i huset hos en kvinde der fik svær BL under 1. graviditet, under 2. graviditet blev hun stoppet i en seng fra 12 uge pga BL.

Hendes "udviklede" sig til at hun havde (ja altså hun har det stadig) få dage hvor hun kunne bevæge sig rundt nogen lunde normalt, og mange dage hvor hun måtte hvile sig konstant, og en del dage hvor hun lå i sengen og havde hjemmehjælp, fior hun kunne end ikke flytte sig fra sengen over på bækkenstolen som stod lige ved siden af sengen. Jeg var der i næsten 2 år, og det blev bare værre og værre.
Hun var/er ikke hypermobil.

Den gang fantes der ingen diagnose (det er ved at være 15 år siden) en læge forklarede det på DK ved at kalde det en form for slidgigt, men altså uden at det var gigt. Hun brugte 1½ år på div undersøgelser og var rundt om hele 3 forskellige sygehuse, samt et privathospital og flere forskellige læger på hvert sygehus, for at få en diagnose og behandling, men forgæves. Om det har fået en diagnose aner jeg ikke, men jeg ved at der findes noget (efter BL) som ter sig sådan.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat