Emner: Kan ikke mere
Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2009, 10:23   #7
maj
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2007
Indlæg: 44
Styrke: 18
maj er rigtig godt på vej
Du må ikke give op

Gizmomis

Åh hvor jeg føler med dig, står selv uden forsørgelse og har gjort det siden juni.

Jeg ville så gerne kunne sige noget positivt og optimistisk, men det kniber. Hvis jeg forstår dig ret har de lukket dine sygedagpenge, du har klaget og nu bliver sagen sendt til Beskæftigelsesankenævnet. Kommunen har 4 uger til at genvurdere sagen og sende den videre, så jeg er lidt usikker på hvad du mener med om de må bruge flere måneder.
Jeg kan ikke forstå at kommunen ikke har sørget for at de lægepapir som de måtte ønske lå der inden de lukker dine penge, men der er sørme meget jeg ikke forstår.

Hvis din sag er sendt til Beskæftigelsesankenævnet bliver jeg nød til at forberede dig på at det kan tage op til 5 mdr. for dem at behandle din sag.
Forhåbentlig gør de det hurtigere, men jeg har lige været der og det tog 5 mdr. og nogle dage.

I mit tilfælde ville kommunen ikke gå videre før afgørelsen lå der, så vi kunne kun vente.

Jeg sender dig mine bedste tanker og håber I får det til at hænge sammen på bedste vis og lad ikke det forbandet system få dig og dine ned med nakken.

k.h.
Maj
maj er ikke logget ind   Besvar med citat