Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2009, 19:04   #147
JKH
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
JKH er ny på vejen
Eva Blachs sommerhus ligger nord for Århus

Hej Alle som kender til Eva Blach

Desværre er min pc afgået ved døden, men heldigvis kan man da finde en anden, så man igen kan komme på banen. Jeg har ikke deltaget i debatten i lang tid, da jeg jo blev påkørt i sommer og for det ikke var nok, måtte jeg også lige igennem en operation for kræft - men nu er jeg her igen.

Eva blachs sommerhus ligger ved Skæring Strand, nord for Århus. Det var også der jeg blev psykiatrisk overgrebet af hende i april 2008.

Det som chokerer mig mest i Diddahs sag, er at fru Blach har skrevet en rapport ud fra vel knap 5 minutter. Jeg talte selv med Diddah kort efter og havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig Eva Blach ville være så pengegrisk at hun skrev noget. Det har hun så gjort. Det er også ret så betænkelig at kommunen vil bruge sådan en rapport. Det tyder på Fru Blach udelukkende bruges fordi hun skriver det kommunerne ønsker.

Tante Ane spørger efter vores pårørende. De fleste har jo nok med at holde os ovenvande, men jeg må dog indrømme at min kæreste går meget ind i min sag. Det er mig som har stoppet en tid. Han er jo nok blevet lidt stødt over at fru Blach mente jeg skulle droppe ham som kæreste. Ja, det foreslog hun faktisk. Han snakker om politikerne og ombudsmanden og ikke at forglemme pressen. Jeg har skrevet til nogle politiker, men har endnu ikke fået svar. Vi har dog kontakt til en journalist fra DR dokumentar.Derfor har jeg tænkt på at samle alle de sager som Kurttrold og jeg har kendskab til. Vi kan jo se de er meget enslydende og desværre er vores oplevelse af fruens opførsel også ret ens, så ingen er alene. Jeg tror hvis vi sendte en bunke af sted med adsillige navne og cases så ville vi stå meget stærkere end hvis de sendes en for en.

Kurttrold er kontaktleddet herfra inden vi mødes igen, da jeg er ved en lånt pc.
JKH er ikke logget ind   Besvar med citat