Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2009, 02:45   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
martiniqe når din søster er sygemeldt så burde der være lavet en plan for hende det kunne lyde som om at et fleksjob var noget der evt kunne bruges, jeg kender ikke noget til sygdommen og kan jo derfor ikke vide hvordan den påvirker hende ....

vi har anden bruger her på siden der også har døjet med kommunen fordi hun har en sjælden sygdom og jeg ved at hun har kontakt til en forening som netop er der for at hjælpe folk med sjældne sygdomme (nok den Zuza henviser til ) , jeg ved ikke om hun ser dit indlæg men har sendt linket til hende så hun lige kan vågne lidt op og kigge og se om hun evt kan råde dig

Indtil da ville jeg helt klart starte med at gå op under nyttige link og få din søster til at printe en aktindsigtserklæring ud og sende den til kommunen sådan at i er på forkant med det hele , få hende til at sende den (der skal kvitteres for den ) og tjek så hvad der ligger i hendes sag ...

Når hun er sygemeldt med stress burde der være lavet en kategorisering af hende der hedder 1,2 eller 3 det har noget at gøre med hvor langt væk hun er fra arbejdsmarkedet ....

Nu er lyder det som om hun er sygemeldt for stress men at stressen er kommet fordi hun ikke magter både job og barn ... derfor skal der nok nogen lægepapir med på bordet om hendes oprindelige sygdom ...

Men det kan tages hen af vejen , i første omgang gælder det om at få fat i hendes papir så i kan sikrere jer at loven er fulgt og at hun følges som loven foreskriver ... (opfølgning, plan for tilbagevende på arbejdsmarkedet osv )

så skriv lidt mere om hvordan hendes sag forløber og om hun har været til div møder og hvad ud meldingen har været så vil det være nemmer for de forskellige at hjælpe ....

Sidst redigeret af Hejdien; 13-02-2009 kl. 02:48.
  Besvar med citat