Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2009, 15:09   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tjaa... den lov jeg fandt handlede udlukkende om muligheden for at undværge arb. prøvning eller aktivering hvis det var helbredsskadeligt.

Jeg kan ikke finde noget der taler for opfølgningssamtaler. På det punkt er det sagsbehandleren der suverænt vurderer, om det er OK ikke at møde op til en sygeopfølgning, hvis han/hun vurderer det er nødvendigt for at sagen kommer videre. Så på det punkt er du i sagsbehandlerens vold desvære.

Det eneste der kan gøres er, at klage over at det ikke er sagsbehandleres og konsulenter der må vurdere om noget er helbredsskadeligt... det KAN du klage over lige ud... men det vil betyde at de kan spørge din læge om forsvarligheden af den rundbordssamtale, og er din læge modarbejdende, så er du mere eller mindre låst fast.

Og dog... hvis det er tilfældet, så skift læge inden du klager, og finder en der forstår din situation. et er med læger nøjagtigt som med sagsbehandlere... nogen er røvhuller, endre er menneskelige... uden en læge i baghånden der forstår en, er ens sag seriøst dårligt stillet efter min mening.
  Besvar med citat