Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2009, 16:22   #1
onboard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
onboard er ny på vejen
Skal man bare finde sig i alt ?

Hej
undrer bare over hvor meget man evt. skal medvirke til når man skal fra fleksydelse og over på førtidspension ? kom selv ud for en arbejdsskade for 9 år siden, blev derefter indstillet til div.arb.prøvninger og efterflg.fleksjob på 18 timer ugentligt, som jeg ej kunne passe, altså har jeg gennem alle disse år været gennem kommunens vifte af afprøvning og undersøgelser osv. senest et job.dk som anbefaler ftp. min egen læge,anbefaler ftp. så fik jeg meddelse fra kommunen jeg skulle undersøges af en psykiater, dette ændrede de så til en psykolog undersøgelse som jeg deltog i her i dec.mdr.2008,denne omfattende undersøgelse og rapport konkluderer psykolen til at jeg indstilles til ftp. men-men dd. blev jeg kontaktet af kommunens jobkonsulent denne havde rådført sig med den bedrevidende lægekonsulent, således jeg nu skulle underskrive en blanket således de fremmod foråret kan sende mig til psykiatrisk undersøgelse, syntes selv det er utroligt man egentligt bare betragtes som et nr. og ej et menneske mere, tja men det vel systemet mange af i andre også har prøvet på egen krop, men kommunen har vel sikkert en intension om man kan forsøge ta billetten engang mere med et heldigere udfald så man permanent er ude af deres sagsmappe som nummer ??? hm...
onboard er ikke logget ind   Besvar med citat