Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2009, 12:27   #75
carina36
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2008
Indlæg: 28
Styrke: 16
carina36 er ny på vejen
Angry ressourceprofilen

Hejsa
lige et spørgsmål vedrørende ressourseprofilERNE..
jeg har efterhånden lavet 4 af dem, sidste gang ringede jeg så til min myndighedssagsbehandler og spurgte om det kunne passe, efter en uge blev jeg så kaldt til møde på REVA med henblik på at lave en ny ressourseprofil, sagsbehandleren forsikrede mig om at der var sket en fejl, at man kun skulle lave en, og at den vi nu skulle lave var den gældende, dette skete i aug 08. jeg fik så en kopi, men på den er der mange :lås felt: og den ser slet ikke færdig ud.
I sidste uge ringede jeg så til min sagsbehandler på kommunen, for at høre hvordan min sag så ud nu, jeg var blevet afmeldt reva med diskrepans( på 3 år gamle lægepapir) hun fortalte, hun afventede svar fra Reva, og derefter skal jeg partshøres på ressourceprofilen, hvorefter hun så træffer en afgørelse. skal jeg ikke lave den ressourceprofil sammen med min sagsbehandler da? kan reva bare gøre det istedet???
og noget helt andet... da viggo Jensen på ringe rygcenter undersøgte mig i 06, skrev han der muligvis kunne være psykosociale komponenter der spillede ind... hvordan kan han sige det, når han ikke er psykolog? den lille uddtaelse er den eneste kommunen nu hænger sig i..Derfor blev jeg henvist til Revas psykolog, der fandt ud af jeg intet fejler, andet end at jeg har evasive og skrøbelig træk,er konfliktsky, og har let til tåre. han skriver der ikke er forbedringsmuligheder,men at jeg skal arbejde i miljø uden for meget stress, få samarbejdspartner og ingen muligheder for konflikter nogen der har nogle råd til hvad jeg nu skal gøre.. jeg har bedt om at få nye undersøgelser, da jeg ikke mener de burde træffe afgørelse på så gamle papir, og har fået tid på Ringe Rygcenter 12. maj--ikke fordi jeg har meget til over for dem, men min læge mener de er de bedste til at bedømme det.. Det skal lige nævnes jeg er blevet forlænget i mine sygedagpenge en gang, nemlig da jeg skulle i arbejdsprøvning.
carina

Sidst redigeret af carina36; 28-01-2009 kl. 12:30.
carina36 er ikke logget ind   Besvar med citat